ذهن

چطور اضطراب‌ اجتماعی را هنگام ملاقات دیگران مدیریت کنیم؟

زمان حدودی مطالعه ۳ دقیقه / ۲۰ دی ۱۴۰۰ / مدیر سایت

شاگردی از سادگورو پرسید فرد چگونه باید “اضطراب‌ اجتماعی” که هنگام ملاقات دیگران رخ می‌دهد، را حل کند؟

 

 

 

سوال: هر زمان که با شخصی ملاقات می‌کنم، برای حرف زدن با مردم خیلی احساس اضطراب دارم ( اضطراب‌ اجتماعی دارم). آیا این یک مسئله ذهنی است یا اینکه من اجتماعی  نیستم؟ چه کار کنم؟

سادگورو: شما قطعاً کلمه‌ای به نام “یوگا” را باید شنیده باشید. وقتی می‌گویم “یوگا” مردم بلافاصله به خم کردن بدن شان در بعضی پوزیشن‌های خاص فکر می‌کنند. نه‌، کلمه یوگا به معنی “یگانگی” است. در برداشت شما از زندگی، خودتان هستید و جهان( به صورت جدا ). درواقع شما در مقابل جهان هستید. قرار دادن خودتان در مقابل جهان، قرار گرفتن در رقابتی بد است. فکر می‌کنید هیچ شانسی برای پیروزی در این رقابت دارید؟!! با جهان رقابت نکنید.

به همین دلیل ما راهی به نام یوگا پیدا کردیم. یوگا یا یگانگی به این معنی است که شما آگاهانه مرزهای فردیت خود را از بین می‌برید‌، بنابراین چیزی به نام شما – و جهان وجود ندارد –احساس می‌کنید که یکی هستید. باید کمی ‌یوگا انجام دهید‌، در غیر این صورت ذهن تان با انواع ایده‌ها‌، احساسات و نظرات گیج می‌شود.

علم و تکنولوژی کاملی به نام یوگا وجود دارد که رویکردهایی برای کنترل بدن، مواد شیمیایی ‌بدن، نوسانات ذهنی و انرژی‌تان را به شما ارائه می‌دهد. اگر این آموزه‌ها را به سطح خاصی برسانید‌، هر کسی را ببینید، شما در آسودگی به سر میبرید.

 

 

 اگر کمی ‌آن را باز کنیم، می‌شود گفت با از بین بردن مرزهای فردیت خودتان، این کار بسیار آسان می‌شود، زیرا وقتی اینجا می‌نشینید‌، طرف مقابل را جزئی از خودتان می‌بینید. اگر آن فرد، چه مرد و چه زن و چه کودک و حیوان باشد، مشکلی نخواهید داشت. کاملا با همه چیز ارتباط برقرار خواهید کرد زیرا مرزهای خود را باز کرده اید. فقط وقتی مرزهای خودتان را مشخص می‌کنید، همیشه با مشکل روبرو خواهید شد. اگر طرف مقابل مرد باشد‌، یک نوع مشکل وجود دارد. اگر زن باشد‌، نوع دیگری از مشکل وجود خواهد داشت.

وقت آن رسیده که روی راحت کردن خودتان کار کنید. نه تنها با افراد دیگر راحت باشید، بلکه با زندگی هم راحت باشید. زندگی‌ای که در آن هستید، باید راحت باشد. اگر در آرامش نباشید‌، هرگز به توانایی بالقوه خود پی نخواهید برد.

نبوغ خاصی در هر فرد وجود دارد. اما نود و نه درصد مردم زندگی می‌کنند و می‌میرند، بدون این که هرگز نبوغ درونی شان را درک کنند. باید قلبتان را در برابر آن بازکنید‌، اگر پتانسیل واقعی درون تان باز شود، زندگی شما به آرامش خواهد رسید.

علم و تکنولوژی کاملی به نام یوگا وجود دارد که رویکردهایی برای کنترل بدن، مواد شیمیایی ‌بدن، نوسانات ذهنی و انرژی‌تان را به شما ارائه می‌دهد. اگر این آموزه‌ها را به سطح خاصی برسانید‌، هر کسی را ببینید، شما در آسودگی به سر میبرید.‏ درون متلاطم‌، همه چیز را به هم میریزد. بنابراین‌، در آرامش بودن بسیار مهم است‌، در غیر این صورت زندگی را همانطور که هست تجربه نخواهید کرد.

به گفتگو آنلاین خوش آمدید
سلام! برای صحبت در واتساپ یکی از کارشناسان پشتیبانی ما را انتخاب کنید
تیم به طور معمول در چند دقیقه پاسخ می دهد.